kupari.blogg.se

kläder kläder kläder

Kategori: LIFE

Jag vet att det har varit lite dött här nu men har verkligen inte haft lust att skriva någonting då jag känt att tiden går så långsamt. Alldeles för långsamt! Det posetiva i allt är att jag inte är sådär trött hela tiden som jag varit förut.

Förresten, kan någon stoppa mig? Jag handlar så sjukt mycket kläder till plutten i min mage att jag tvivlar på att han ens kommer hinna använda allt. Tänk om han är en stor bebis och inte ens kan ha storlek 50. Har ju redan 5 bodys och 5 mjukbyxor i den storleken.. Med hänsyn till att det är fyra månader kvar tills han är beräknad, kommer ju säkert finnas hur mycket fint som helst som man kommer vilja köpa mot hösten också. Hur fan slutar man? Kan inte låta bli. Ska se till att lägga upp bilder på allt också så det blir lite mer bilder i bloggen.
 
Den här bilden är tagen på valborg (vecka 21), växte som fan under den här dagen och kommer ihåg hur jävla mycket jag tyckte att det kliade på magen och höll på att bli tokig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: