kupari.blogg.se

NEW IN

Kategori: BARNKLÄDER


Vart tog helgen vägen? Jobbade över igår och tänkte mig att det här skulle bli en någorlunda lugn söndag men istället har jag varit igång sedan 8 imorse.. Har varit på ikea och inhandlat det sista för att kompletera lillemans spjälsäng (som jag inte ens fått hem ännu) och slutade även med två stopp på Kappahl och Lekia. Tanken var att kolla tillbehör till vagnen som vi fick hem i fredags men slutade med att jag klev ut från affären med tre bodys för ynka 100 kronor. På Kappahl plockade jag på mig ett tvåpack pyamaser och jumpsuiten som jag glott på i princip varje gång jag varit på newbie avdelningen. Tyckte egentligen inte om den alls i början men har för varje gång jag sett den gillat den mer och mer så den här gången fick den äntligen följa med hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: