kupari.blogg.se

VECKA 31

Kategori: LIFE

Idag går vi in i en ny graviditetsvecka! Finns inte mycket att klaga på mer än den här jäkla halsbrännan som jag börjat få. Om jag någonsin i hela mitt liv trott att jag vetat hur det känns att ha halsbränna så har jag haft fel. Det suger fan pung rent ut sagt och trodde inte att det kunde vara så störande och jobbigt att ha!
Lilleman är som vanligt helt galen i magen så det är ju rätt betryggande att veta att någon har det bra iallafall haha.
Har varit en lugn dag än så länge och kommer med stor sannolikhet fortsätta så hela kvällen då jag sprang på ikea hela dagen igår och var helt slut när jag kom hem..
 
Lördagsmage på bilden (alltså två dagar gammal)
 
 

Kommentarer

  • Anja säger:

    tips!
    jag hade oxå skitjobbigt med halsbränna men fick tipset att ta en Omeprazol el Losec (samma sak, different name) varje dag, på morgonen t.ex.
    shit vad det hjälpte! hade ingen halsbränna alls när jag tog en sån varje dag.
    om jag missade att köpa nya när de tog slut, så kom halsbrännan tbax efter en dag.
    för övrigt ska halsbränna innebära att bebis har massa hår när den föds :)
    min hade det :)

    2013-07-11 | 19:30:24
    Bloggadress: http://tillbakaisadeln.myshowroom.se
  • Emma säger:

    Skulle inte du kunna lägga upp en tutorial (video eller i bilder) hur du skuggar dina ögon och fixar ögonbrynen, samt läppar?
    Du är verkligen så sjukt vacker!

    Kram

    2013-07-24 | 02:06:09
    Bloggadress: http://emmakkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här: