kupari.blogg.se

Home sweet home

Kategori: INREDNING


Här har vi ett litet smakprov av allt krims krams som pryder våran lägenhet här hemma, så småningom ska alla tavlor upp på väggarna men pga en lång tid utav ram letande så har det inte blivit av. Känner dock att jag kanske har överdrivit ett stycke med alla satans ljuslyktor etc som finns i våran lägenhet och måste nog ta och rensa bort lite snart haha. Tavlan på första bilden är gjord av en tatuerare som heter Ian Mullen och resterande utav min favorit konstnär Ramon Maiden. Har faktiskt 6 stycken nya prints från Ramon Maiden som är påväg hem till mig och min samling! Hoppas på att dom anländer under nästa vecka!
 
Förövrigt så fyndade jag ljusstaken, den antika ölflaskan (som har bäst före datum 1556-05) och några utav ramarna på bilden här om dagen på en loppis i sällskap med Michaela och lilla Tuva-li.

Kommentarer

  • Michaela säger:

    FAN VAD SNYGGT DET BLEV! Big like

    Svar: Ja men lååååångt ifrån klart dock :) Men kommer bli grymt när samlingen är fullbordad (om den nu kan bli de haha)
    emma kupari

    2013-05-30 | 10:37:01
    Bloggadress: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: