kupari.blogg.se

Work & gravidförvirrad

Kategori: LIFE

Idag är det ny graviditetsvecka, går in i vecka 27 idag så snart är andra trimestern avklarad! Har i princip dödat mig själv med övertid den senaste månaden och nu på lördag ska jag kämpa mig igenom sista tillfället vilket ska bli så himla skönt.
Nu har vi dessutom fått hem spjälsängen som vi beställt, helt sjukt vilken lättnad det är att kunna bocka av saker på inköpslistan. Dock så lyckades jag vara sådär gravidförvirrad och klantig igen.. (någon mer som blivit senil under graviditet?!) råkade nämligen beställa hem en madrass till sängen som är för stor. Säger bara suck och gud vad jag kan bli trött på mig själv ibland haha.

Kommentarer

  • mimmi säger:

    Jag blev också helt knäpp under graviditeten! Glömde saker hela tiden och var jätte klumpig!

    2013-06-12 | 13:31:42
    Bloggadress: http://Nattstad.se/livetsomungmammma
  • Michaela säger:

    Har inte blivit bättre efter födseln haha! Är glad om jag kommer ihåg att ta med mig Tuvisen typ..

    Svar: haha ååh ja jag kommer ju typ va exakt lika dan.. är så jävla trött i skallen ibland!
    emma kupari

    2013-06-13 | 17:36:00
    Bloggadress: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: