kupari.blogg.se

värt varje sekund

Kategori: LIFE

Gissar på att det är ungefär nu den här enorma tröttheten som alla pratar om har kommit. Har egentligen varit trött hela tiden under graviditeten, skillnaden nu är väl att tröttheten medför huvudvärk och en sjuk jävla utmattning. Känner mig utmärglad och svag i kroppen och eftermiddagspassen på jobbet är fan ren plåga. Trots all skit som tillkommer under graviditeten så är jag övertygad om att jag kommer sakna det när allt är över, för att känna mitt barn sparka i magen är faktiskt den finaste och bästa känslan jag någonsin har känt.

Kommentarer

  • Michaela säger:

    För mig gick tröttheten över runt vecka 20! Efter det mådde jag faktiskt riktigt bra ett tag och har nog inte riktigt känt mig sådär övermäktigt trött sen dess. Mer bara utmattad

    2013-04-17 | 14:59:42
    Bloggadress: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: