kupari.blogg.se

ten days

Kategori: LIFE

Vet inte riktigt vart min tidsuppfattning har tagit vägen under den här graviditeten. Räknar ner dagarna till RUL slaviskt och tror ibland att det är de enda som fyller mina tankar. Gick in i vecka 18 igår och tänker att tiden gått jätte fort, fast och andra sidan så känns det som att jag har varit på smällen hela mitt liv. Tiden går fan inte fort, tiden går skitsakta!
Tröstat mig själv lite har jag iallafall gjort. I helgen fick dom här fina baby sängkläderna följa med hem, har nämligen kollat på dom under ett antal veckor utan att köpa, kändes lite tidigt då. Ni hittar dom på HM home.
 

Kommentarer

  • Hanna oTexas ❥ säger:

    hur är kvalitén? har funderat länge på att köpa men ja, de är väl typ den frågan som gjort att jag inte köpt de än :)

    Svar: Tycker faktiskt att kvalitén är helt okej för att vara HM. :) och andra sidan så fick jag det för 99:- så man kan väl inte förvänta sig allt för mycket.Visste för övrigt inte att du fortfarande bloggade! :D kul att hitta dig igen
    emma kupari

    2013-04-16 | 10:35:16
    Bloggadress: http://mammahjartat.blogg.se
  • Michaela säger:

    Åh det är så fint!! Vi har det också. Och typ alla andra leopardgrejer från H&M.. Haha suck

    Svar: ja jag älskar det! ja jag ska köpa en massa mer därifrån, var bara så utplockat i butiken så gör nog en beställning på internet istället :)
    emma kupari

    2013-04-16 | 12:41:35
    Bloggadress: http://vintagegroupie.blogg.se/
  • Emma säger:

    Dom är super fina. :) Har likadana till min tjej och mig själv. Hehe.

    2013-04-19 | 13:51:33
    Bloggadress: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här: