kupari.blogg.se

Förlossningstankar

Kategori: GRAVID

Idag var en betydligt bättre dag på jobbet än igår, har känt mig mycket piggare och gladare. Och satan i gatan vad jag sprungit på toaletten, säkert en gång i halvtimmen! Får nog vänja mig då det antagligen inte kommer bli mindre toabesök i framtiden hehe.
Måste också berätta att jag har sjukt mycket förlossningslängtan och alla negativa tankar och rädslor kring att föda är helt borta. Självklart längtar jag tills lillen är här men menar med förlossningslängtan att jag är nyfiken på hur det kommer att kännas och ser verkligen fram emot det. (kommer antagligen ta tillbaka allt jag sagt när jag väl inser hur jävla ont det gör haha) Skulle verkligen bli besviken om det av någon anledning skulle sluta med kejsarsnitt..

Magen idag. Vänstersidan om magen trivs bebis bäst på
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: