kupari.blogg.se

Dreamcatcher

Kategori: LIFE

Blev sjukt inspirerad av Michaela som planerar att ha en drömfångare som dekoration i barnhörnan. Har själv jävligt svårt för alla mobiler som hänger över spjälsängarna i regnbågens färger så nu har jag planer på att göra en egen drömfångare i "mobil" modell med inspiration från elecriclovenyc.
Är lite smått förälskad i dessa och tycker synd om Victor som inte alls gillar drömfångare. Om jag lyckas göra en som blir bra på egen hand så lär hela hemmet vara knökfullt av såna här tillslut. hehe
 

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Mobilerna lär ju vara lättast att göra! Så sugen på att testa jag med, he he

    Svar: Ja jag hoppas jag hittar en bra ring nu också :)
    emma kupari

    2013-04-18 | 16:50:04
    Bloggadress: http://vintagegroupie.blogg.se/
  • Malin säger:

    Om du lyckas med att göra en fin drömfångare (tvivlar inte på att du gör det) kan du inte visa i bloggen hur du gjorde då? :)

    Svar: Ja om jag lyckas :) har dock inte börjat på någon ännu hehe
    emma kupari

    2013-04-23 | 19:15:13
    Bloggadress: http://mandreasen.blogg.se

Kommentera inlägget här: